Voor KNVB-wedstrijden en concerten gelden er andere openingstijden. Kijk op onze eventkalender voor de actuele tijden. Hoe kom ik het snelst naar de Johan Cruijff ArenA? De snelste reis plan je met onze Mobility Portal. Vul je vertrekadres en aankomstdatum en -tijd in en krijg meteen de beste reis naar het stadion te zien. Hoe vind ik de juiste ingang naar het stadion? Met Wizzymaps zie je snel wat de beste parkeerplaats is en waar je de ingang naar jouw plek kunt vinden. Je weg vinden naar het stadion was nog nooit zo makkelijk! Bij welke ingangen van het stadion bevinden zich roltrappen? Om je makkelijk door het stadion te bewegen, kun je gebruikmaken van verschillende roltrappen. Afhankelijk van jouw ingang gaan deze tot de eerste of tweede ring.
Zijn er speciale ingangen die ik kan gebruiken? Voor alle informatie over de toegankelijkheid van het stadion willen we je naar onze toegankelijkheidspagina verwijzen. Waar staat het podium opgesteld tijdens concerten? Hoe het podium is opgesteld, verschilt per concert. De mogelijkheden zijn:- end setting: met het podium in de noordzijde van het stadion- the round setting: met het podium in het midden van het stadion- panoramasetting: met het podium aan de oostzijde van het stadion Is er een plattegrond van het stadion beschikbaar? En waar is mijn vaknummer? Je kunt de verschillende vakken bekijken via de plattegrond.
Stadiontour Wat zijn de openingstijden van de Stadiontours? Voor de openingstijden willen we je graag doorverwijzen naar de webshop, deze is altijd up to date voor alle rondleidingen. Waar start een Stadiontour? Alle Stadiontours starten in het hoofdgebouw bij ingang E, naast de Ajax fanshop en de FEBO. Hoe lang duurt de klassieke tour? Je bent ongeveer 75 minuten onderweg tijdens de klassieke tour. Uiteraard bepaal je zelf hoe snel je rondloopt. In welke talen wordt de Stadiontour gegeven? Onze gidsen spreken allemaal Nederlands en Engels. Mocht je tijdens de rondleiding de info willen ontvangen in je eigen taal.
Live kijken: Nederland - Ecuador | 25 nov. 2022 | WK Voetbal
JACK'S ORANJEPLEIN LIVE WK ZIEN IN 010! nederland
Wat is er aan de hand? Wanneer je de door jou uitgekozen tour niet kunt boeken op een bepaalde dag of tijd, kan het zijn dat deze volledig uitverkocht is of dat er deze dag geen tours plaatsvinden vanwege een evenement. Kan ik de datum van mijn ticket ook wijzigen? Mocht je echt verhinderd zijn, dan kunnen we de datum en het tijdstip kosteloos aanpassen. Je mag dan een e-mail sturen en daarbij je boeking gegevens met ons delen. Daarna sturen wij je een nieuw ticket per e-mail.
De halftime-show op vrijdag 25 november wordt verzorgd door DJ La Fuente. DJ-duo Lucas & Steve maakt er in de rust van Nederland - Qatar op 29 november een waar spektakel van. Hier wil je bij zijn! Line-up Huis van Oranje Check hier de volledige line-up. Ook blikken we iedere wedstrijd vanaf het gigantische podium vooruit met ex-internationals en Soufiane Touzani, halen we unieke herinneringen op met Jack van Gelder en komen we samen met alle Oranjefans in de stemming met beelden vanuit Qatar. Door de megaschermen die in de Johan Cruijff ArenA worden opgehangen kun je vanaf iedere stoel de wedstrijd perfect volgen, het wordt de ultieme “viewing experience”. Bij winst feesten we na de wedstrijd natuurlijk nog even door! ProgrammaDeuren van Huis van Oranje openen 2, 5 uur voor aanvang van de wedstrijd.
Grotere tassen, koffers of goederen zijn niet toegestaan. Bij de ingangen kunnen tassen niet in bewaring worden genomen. Tassen die groter zijn dan het A4 formaat worden geweigerd bij de ingang. Boven de ingang van de Ziggo Dome zijn een beperkt aantal lockers aanwezig waar tegen betaling een kluisje gehuurd kan worden voor grotere tassen. Kun je contant betalen in het stadion? In het stadion kun je alleen met PIN (ook contactloos), Mastercard, Visa, Visa Electron, AmEx en VPay betalen. Wij nemen dus geen contant geld aan.
Ga hiervoor naar de fancare van Ajax. Ik ben mijn kaartje kwijt. Wat nu? Iedere bezoeker van een concert of voetbalwedstrijd in de Johan Cruijff ArenA moet in het bezit te zijn van een geldige toegangskaart. Als je je toegangskaart(en) bent verloren of de toegangskaart is zo beschadigd dat de barcode niet meer leesbaar is, meld je dan bij de ticketorganisatie waar je jouw toegangskaart hebt gekocht.
Ik heb een ticket geboekt maar geen E-ticket ontvangen? Wij versturen de tickets via de Close app, na het downloaden van de app zijn je tickets zichtbaar. Waarom moet ik de Close app downloaden voor de Stadiontour? Via de Close app ontvang je voorafgaand aan je Tour veel informatie die betrekking hebben op je bezoek. Ook kan je tijdens je Stadiontour gebruik maken van de app en ontvang je na afloop leuke aanbiedingen.
Dan kan dat middels de AudioGuide. Deze is te beluisteren in het Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands en Spaans. Wat kost een ticket voor een Stadiontour? Een ticket voor de klassieke tour kost € 20, -. Voor alle prijzen verwijzen we je graag door naar de webshop waar je voor elk product de prijzen kan vinden. Ben ik verplicht om van te voren te reserveren? Wanneer je van te voren reserveert weet je zeker dat er plek voor je is. Koop je een ticket in het stadion, kan het voorkomen dat het druk is en je even moet wachten. Kan ik in het stadion met cash betalen? Wij zijn een cash-free stadion, daarom is het niet mogelijk om met cash een ticket te kopen. Het boeken van een Stadiontour op een bepaalde datum lukt niet.
Jack's Oranjeplein LIVE Nederland-Ecuador in R'dam (2 p)